Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007

Η Κιβωτός το θέμα!



Κάποια αγαπημένη φίλη με λέει «βιαστούρα» και δεν έχει άδικο!
Είμαι και πολύ μάλιστα!
Δεν μπορώ να περιμένω πότε θα βρεθούν οι κατάλληλες συνθήκες να ανεβάσω ένα ποστ, όπως θα το ήθελα. Εγώ όμως, τώρα το είδα, τώρα θέλω να σας το πω, για να προλάβετε να πάρετε το σημερινό Έθνος. (Όσοι δεν το πήρατε. Όχι, δεν με προσέλαβαν στη διαφήμιση!)
Εμένα μου το έφερε ο άντρας μου πριν ώρα και μου άρεσε πολύ η ιδέα της κυρίας Ελένης Γκίκα στο ΕΘΝΟΣ ΑΟΥΤ. Είναι πολύ διαφορετικό από άλλες φορές που φιλοξενούσε στις σελίδες της βιβλία και συνεντεύξεις συγγραφέων και bloggers.
Αυτή τη φορά η πολύταλαντη κ. Ελένη Γκίκα έβαλε θέμα την «ΚΙΒΩΤΟ» του 2007 σε 15 συγγραφείς, ένα ποιητή και σε 13 παιδάκια!
Οι συγγραφείς «έγραψαν» και τα παιδάκια «ζωγράφισαν»!
Κι εγώ να χαίρομαι, να θέλω να το πω σε όσους δεν το ξέρουν, ο σκάνερ να είναι εγκλωβισμένος σε μια γωνιά απ’ τις βαλίτσες των μουσαφιρέων, κάτι έθιμα να περιμένουν να τα ετοιμάσω για τον Άλλον μουσαφίρη που θα ‘ρθει αύριο βράδυ στις 12, και να τ’ αφήσω να περάσει έτσι;
Βιαστούρα λοιπόν! Το προτιμώ απ’ τη μούγκα!

Θερμά συγχαρητήρια στην κυρία Ελένη Γκίκα για την ιδέα της και για την δική της κιβωτό!

Συγχαρητήρια για τα ωραία κείμενά τους, στους συγγραφείς:
Μάρω Βαμβουνάκη
Λεία Βιτάλη
Γιώργο Γλυκοφρίδη
Γιάννη Ευθυμιάδη
Ρούλα Κακλαμανάκη
Δημήτρη Καρύδα
Μαρία Λαμπαδαρίδου-Πόθου
Δημήτρη Μαμαλούκα
Λένα Μαντά
Αργυρώ Μαντόγλου
Τίτσα Πιπίνου
Ζωή Σαμαρά
Παναγιώτα Σμυρλή
Χρύσα Σπυροπούλου
Αλέξη Σταμάτη
Λίτσα Ψαραύτη

Πολλά πολλά μπράβο στα παιδάκια που ζωγράφισαν με την ψυχή τους:
Αύγουστος Βιτάλης-Γκέσκερ
Ιάσων Γλυκοφρίδης
Νεφέλη Γιαννούδη
Κέλυ Ευθυμιάδη
Νίκος Ευθυμιάδης
Αλέξης Ζησόπουλος
Δήμητρα Καρύδα
Λουκία Καρύδα
Μάουρα Μαμαλούκα
Ίρις Σταυρίδη
Μάριος Σταυρίδης
Σοφία Ταφλαμπά
Δανάη Ταφλαμπά
Έχω "κλέψει" αποσπάσματα απ' όλους, ακόμα κι απ' τις ζωγραφιές των παιδιών, αλλά είπαμε!
Έρχεται ο Μεγάλος Μουσαφίρης!
Καλή Χρονιά σε όλον τον κόσμο!
Υγεία, Ειρήνη, Αγάπη και την Κιβωτό της ψυχής μας γεμάτη πάντα από καλά συναισθήματα για ανθρώπους, ζώα, φύση και περιβάλλον!