Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

δρώμενα Θεατρικό περιοδικό
















Μετά από τόσες εικόνες, θα καταλάβατε ότι έχω στα χέρια μου το
θεατρικό περιοδικό δρώμενα
και την προσφορά με το αφιέρωμα στον Samuel Beckett που είχε την καλοσύνη να μου στείλει ο φίλος μου ο Νίκος ο Λαγκαδινός.
Εγώ τι να πω; Έχω ενθουσιαστεί πολύ και προς το παρόν μαλώνω με την κόρη μου ποια θα τα διαβάσει πρώτη και ποια απ' τις δυο μας θα γίνει συνδρομήτρια. ( καθότι η χιλιομετρική απόσταση)
Μέχρι να βρούμε εμείς την άκρη, πως θα προμηθευτούμε προηγούμενα και επόμενα τεύχη, βρίσκω πολύ αξιόλογη αυτή την προσπάθεια του Νίκου και θέλω να τον συγχαρώ και δημόσια, για το έργο που κάνει. Πρέπει να έχεις πολύ μεράκι, για να δημιουργήσεις ένα τέτοιο περιοδικό! Και ο Νίκος απ' ότι φαίνεται, έχει πολλά μεράκια και ταλέντα!
Συγχαρητήρια Νίκο και Καλή συνέχεια και Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!
Για όσους ενδιαφέρονται για τα δρώμενα, μπορείτε να γίνετε συνδρομητές και να το προμηθευτείτε,
τηλεφωνώντας στο: τηλ. 210-7756017
ή γράφοντας στο email: dromena_magazine@yahoo.gr
ή στην διεύθυνση:
Θεατρικό περιοδικό "δρώμενα"
Κομοτηνής 9 / 11526 ΑΘΗΝΑ
Το βιβλίο του "Καλύτερα τύψεις παρά απωθημένα" θα το βρειτε στα βιβλιοπωλεία
και τον ίδιο τον Νίκο, στο μπλογκ του: