Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Ξένος, ξένο

Ζητάω τη βοήθεια του κοινού.
Το βιβλίο "Ο Ξένος" το έχω μάλλον στο χωριό.
Τι λέει άραγε στη σελίδα 123;
Το έχει κανείς;
Χρωστάω δυο παιχνίδια, αλλά απόψε μου χτυπάει στ' αυτιά συνέχεια η λέξη "ξένος" και έχω μπλοκάρει. Έχω χρόνο, μα δεν έχω διάθεση.
Ξένος.


Ξένος.
Τι σημαίνει για σας ΞΕΝΟΣ;
Ποιος άνθρωπος είναι για σας ΞΕΝΟΣ;
Ο γείτονας;
Ο περαστικός;
Ο άγνωστος;


Πότε ένας άνθρωπος είναι μεταξύ ανθρώπων ΞΕΝΟΣ;


Ξένος!
Τι θα πει ξένος;
Μήπως θα πει: "Δεν νιώθω για σένα τίποτα;"


Ξένο.
Τι θα πει ξένο;
Μήπως θα πει: "Αυτό είναι δικό μου και όχι δικό σου;"
Και τι θα πει: "δικό μου" και "δικό σου";


Σας μπέρδεψα ε;
Με συγχωρείτε παιδιά. Μπέρδεψα τα ξένα.
Όπου ξένα, προσωπικά μου, δικό μου μπλογκ και ότι θέλω λέω.
Παρενέργεια της λέξης "ΞΕΝΟΣ"


Στην βιβλιοπαρουσίαση ο ΞΕΝΟΣ:
http://kyklaminovounou8.blogspot.com/2007/10/blog-post_30.html