Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Μήπως από συνήθεια;

Η Φωτεινούλα μου την έφερε πλαγίως
:http://samafoti.blogspot.com/
και απρόοπτα.
Φωτεινούλα μου, ευχαριστώ πολύ! Αν και βιαστική, τώρα και επι τόπου:

Γιώργος Αιγύπτιος.
Τα χείλη σου, τα χείλη σου,
μου μιλάνε γι' αγάπη,
μα το λένε στ' αλήθεια;
Μήπως από συνήθεια;

Έχω πολλά χρόνια να τ' ακούσω. Δεν θυμάμαι παρακάτω.
(Δεν λέει σ' αγαπώ, αλλά εννοείται αφού ρωτάει τον άλλον! Έτσι δεν είναι;)


Ώρα 11μ.μ.
Α, ρε Φωτεινή τι μου κάνεις!

Τα χείλη σου


Τα χείλη σου, τα χείλη σου,
μου μιλάνε γι' αγάπη.
Μα, το λένε στ' αλήθεια;
Μήπως από συνήθεια;
Όμως εγώ,
σε γνωρίζω τόσο λίγο!
Πως να πιστέψω,
αν στ' αλήθεια μ' αγαπάς;
Τα χείλη που μου μιλάνε,
τι ακριβώς ζητάνε;
Λένε... λένε...
Τα χείλη σου, τα χείλη σου,
άραγε τι να κρύβουν;
Μήπως κρύβουν το ψέμα,
της αγάπης για μένα;
Πολύ φοβάμαι,
να σ' ανοίξω την καρδιά μου.
Πως να πιστέψω,
αν στ' αλήθεια μ' αγαπάς;
Τα χείλη που μου μιλάνε,
τι ακριβώς ζητάνε;
Λένε... λένε...


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΩΤΕΙΝΗ! Μακάρι να ήξερα να τ' ανεβάσω κι εδώ, να τ' ακούσουν τα παιδιά!
Και τ' άλλο: Μόνο και μόνο για λίγες σταγόνες ευτυχίας....
Και τ' άλλο: Το Φρανσουάζ! Το ξένο!