Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Έχω κάτι να πω...

Έχω κάτι να πω, προς τους Έλληνες, κυρίως!
Ξέρω πως σας έχω κουράσει με τις φωτογραφίες μου, αλλά, αφού κατέληξα στο "Όλα σε ένα", αναγκαίο κακό!
Απ' την άλλη... περνάω μια φάση σιωπής. Γι' αυτό το έριξα στις φωτογραφίες.
Απ' την άλλη, άλλη... μ' αρέσει που αυτή την ώρα κρατάω συντροφιά στους ξένους.
Νιώθω σα να τους κρατάω συντροφιά με τις φωτογραφίες μου!
Κάτι σαν φωτογραφικός σταθμός...
Αν με στεναχωρεί κάτι, είναι που φαίνομαι τόσο συχνά στα ευρετήρια των bloggers. Θα νομίζουν πως κάνω συχνά ποστ για να φαίνομαι, ενώ η αλήθεια είναι ότι όταν αργώ, βαριούνται να περιμένουν και φεύγουν οι ξένοι. Και δεν θέλω! Μ' αρέσει η συντροφιά τους στα ξενύχτια μου!
Εκτός αυτού διαφημίζω και τον τόπο μας!
Νιώθω πως κάνω κάτι!
Πέρα απ' το ότι τοποθετώ σε μια γωνιά τις φωτογραφίες μου, που ναι, είναι πάντα, πάρα πολλές!

Αυτή ήταν η ουσία...