Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Ελεύθερα περιστέρια


Σήμερα τάϊσα ελεύθερα περιστέρια. Είναι περιστέρια που έχασαν την ομάδα τους και το αφεντικό τους, γι' αυτό τα λέω "ελεύθερα"!
Στην αρχή ήταν δυο τρία, λέει ο Θόδωρας. Τα τάϊσε μερικές φορές και πήγαν κοντά του, στη δουλειά του. Εκεί βρήκαν ένα παλιό μαγαζί και το έκαναν φωλιά τους. Με τον καιρό μαζεύτηκαν 50 ελεύθερα περιστέρια! Πολλά έχουν γεννήσει και υπάρχουν και μωρά!
Δυστυχώς την ώρα που πήγα εγώ ήταν χορτάτα και δεν βγήκαν όλα έξω, να τα δω, να τα χαρώ και να τα φωτογραφήσω!
Ο Θόδωρας τα ταίζει, απ' το παράθυρο της δουλειάς του! Από μακριά!
Μου είπε πως τελευταίως πηγαίνουν οι γλάροι κι εκείνος τους διώχνει, γιατί οι γλάροι ξέρουν και βρίσκουν τροφή ακόμα και απ' τα σκουπίδια, ενώ τα περιστέρια δεν απομακρύνονται απ' το στέκι τους.
Εγώ στεναχωρήθηκα, γιατί ήθελα να ταίσω και τους γλάρους. Ήρθε ένας κάποια στιγμή, αλλά έφυγε!
Σήμερα ζήλεψα όλους αυτούς που έχουν περιστερώνες!
Θα ήθελα να έχω κι εγώ!
Θα ήμουνα καλή μαμά τους!
Τώρα που ξέρω ότι Σαββατοκύριακα μένουν νηστικά, θα πηγαίνω κοντά στο στέκι τους, κι έστω από χαμηλά, θα τα ταίζω αυτά τα ελεύθερα περιστέρια!

Περισσότερες φωτογραφίες εδώ: