Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Μεράκια είναι αυτά!

Ένα δύο.


Ένα.


Ακούγομαι;


Ένα.


Εδώ ιντερνετικός σταθμός του κυκλάμινου του βουνού.


Γεια σας αγαπημένοι μου φίλοι!


Ενώ η ώρα προχωρά...

και κάποιοι βλέπετε όνειρα γλυκά, το κυκλάμινο του βουνού, για άλλη μια βραδιά, κρατά συντροφιά, όλους εσάς που ξενυχτάτε μαζί μας.


Ελπίζω να είστε όλοι σας καλά, χαλαροί κοντά στον υπολογιστή σας και ευτυχισμένοι!


Εγώ δεν θα σας κουράσω πολύ απόψε. Έχει αναλάβει ο Βασίλης να σας ταξιδέψει με ροκ μουσική, πατώντας ένα κουμπάκι, εδώ:

http://e-volos.blogspot.com/2008/02/899.html


Εγώ θα σας πω μόνο, ότι είμαι πολύ συγκινημένη που ψάχνοντας απόψε το μπλογκ του Γιάννη Σεφαλίδη και της παρέας του, πέρα απ' τα πολλά ενδιαφέροντα θέματά του, ανακάλυψα έναν μερακλή άνθρωπο τον Βασίλη!


Μου θύμισε την εποχή που ήμουνα μικρή και έτρεχα στους ραδιοφωνικούς ερασιτεχνικούς σταθμούς του χωριού μου και έκανα αφιερώσεις με τραγούδια πίσω απ' την μάσκα "κυκλάμινο του βουνού".

Μ' αρέσει που ο Βασίλης έχει το μεράκι του ραδιοσταθμού στις μέρες μας!

Του εύχομαι ολόψυχα, Καλή επιτυχία στο όνειρό του!