Σάββατο 10 Μαΐου 2008

"...των ανέμων επιβάτες" σε ποίηση Παναγιώτη Καρακούλη











Απόψε κινδυνεύω να θεωρηθώ ότι κάνω διαφήμιση στον ποιητή κύριο Παναγιώτη Καρακούλη.

Δεν είναι καθόλου έτσι. Για μένα ήθελα να σας μιλήσω, αλλά, αν θεωρηθεί και διαφήμιση, καθόλου δε με νοιάζει! Αν πρόκειται το φτωχικό μου κυκλάμινο να βάλλει ένα πετραδάκι στην ανάδειξη αυτού του ανθρώπου, πολύ θα το χαρώ!

Δεν είμαι ειδικός, αλλά τα αυτιά μου και η ψυχή μου "κάτι" μου "λένε". Το έργο αυτού του ανθρώπου αξίζει τόσα πολλά και δεν καταλαβαίνω, γιατί ακόμα δεν έχει αναγνωριστεί απ’ τους «ειδικούς»! Είμαι σίγουρη πως τους ξέφυγε! Θέμα χρόνου είναι για μένα, να τον μάθει όλος ο κόσμος και να τραγουδά τα λόγια των ποιημάτων του. Μακάρι να ήξερα τον τρόπο, να βάλλω κάποια τραγούδια του στο μπλογκ μου!


Σήμερα έβαφα πόρτες και παράθυρα του σπιτιού μου. Ήμουνα μόνη μου και άκουσα αμέτρητες φορές το cd του:

Τάσου ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ
… των ανέμων επιβάτες
Σε ποίηση
Παναγιώτη ΚΑΡΑΚΟΥΛΗ



Τραγουδούν οι:
Άρτεμις Αποστολοπούλου
Γιάννης Θωμόπουλος
Λευτέρης Τουμάρας
Περικλής Χειλάς


Άκούγοντάς το, δεν κατάλαβα να υστερεί σε τίποτα απ’ τους «άλλους», του έντεχνου, τους πολυτραγουδισμένους γνωστούς μας.
Μουσική και λόγια με είχαν συνεπάρει.
Ξεχάστηκα.
Δεν έβαφα πόρτες.
Ζωγράφιζα…


Τα καλυτερότερά μου:
το «Η Διαθήκη», το «Ανεπίδωτο ΙΙ ή Άνδρος», το «Η ζωή σου Τρίτη θέση», το «Φθινόπωρο», όλα!
Όλα είναι ένα κι ένα!


Σας ευχαριστώ κύριε Παναγιώτη μου για τα πολύτιμα «δώρα» σας! Είμαι υπερήφανη που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας! Που είμαι κι εγώ ένας επιβάτης της «προς άνοδον» διαδρομής σας!
Σας εύχομαι ολόψυχα να φτάσετε στην κορφή! Το μπορείτε και το αξίζετε!







Βλέποντας την εργογραφία του κυρίου Παναγιώτη, είδα την Τρίτη συλλογή των ποιημάτων του που είναι έτοιμη από καιρό και αναζητά εκδότη!!!
Είναι δυνατόν;
Ντράπηκα!
Ντρέπομαι που τα «συστήματά» μας υπολειτουργούν εδώ και χρόνια και «θάβουν» πραγματικά ταλέντα!
Η αναγνώριση κατόπιν εορτής, θα είναι δικό μας χάσιμο. Όχι δικό του! Να το ξέρουν!

Το μπλογκ του κυρίου Παναγιώτη, για να διαβάσετε, ν' ακούσετε και να τον γνωρίσετε, εδώ:

http://karakoulis.wordpress.com/blog/