Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

ΕΛΕΝΑ - ΠΟΙΗΜΑΤΑ!



Απόψε ακούω τα ποιήματα του κυρίου Παναγιώτη Καρακούλη!

Απαγγελία τρομερή απ’ την Ιωάννα Φόρτη!
Όαση μες τη νύχτα το cd Έλενα!
Καλυτερότερό μου:
το μεθυσμένο τραγούδι:

Κορίτσι με το φρέσκο άρωμα,
Δεν έχω λόγια να σε ντύσω.
Ένα μεθυσμένο τραγούδι έχω
που παραπατά και σε ψάχνει.
Μια νιφάδα που γλιστράς
μέσα απ’ τα χέρια μου είσαι.
Τις νύχτες που λείπεις, ανθίζεις,
λευκή σελίδα που γυρίζεις
και πίσω σου αφήνεις
δίδυμα όνειρα ορφανά.



Κορίτσι, διάφανε καημέ,
περιμένω το πρόσταγμά σου,
το χάδι της φωνής σου,
της ματιάς σου την υπεροψία,
τον αέρα της μυστικής συγγένειας.
Κορίτσι του καμένου δάσους,
τα χέρια μου στέρεψαν,
τίποτε δε βαστώ,
ένα μεθυσμένο τραγούδι, έχω
που παραπατά και σε ψάχνει.

Κύριε Παναγιώτη, πόσα ποιήματα άραγε μπορώ να "κλέψω";
Μ' αρέσει που με λέτε ανήσυχο κυκλάμινο!

Για να ακούσετε ότι ακούω:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, κύριε Παναγιώτη!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και Καλές εμπνεύσεις!