Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Τα δώρα μου!


Μια πεταλούδα που είχε εγκλοβιστεί στην τέντα μου με προκάλεσε να φωτογραφίσω κοντά της τα δώρα μου, απ' την Ζαγορά!
Το καλαθάκι με τα καλούδια, δώρο της Ένωσης Γυναικών, απ' τον ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΖΑΓΟΡΑΣ, που μέσα είχε ένα βαζάκι γλυκό φράουλα, ένα κάστανο, ένα φυρίκι και ένα μπουκαλάκι ποτό καρύδι!
Μία λάμπα και δυο λουλουδάκια, που δίνονταν σε όλες τις μητέρες δώρο πάλι απ' την Ένωση Γυναικών!
Δεξιά είναι μια ανθοδέσμη απ' την αυλή της κυρίας Γεωργίας και ένα βαζάκι βύσσινο, απ' τα χεράκια της. Πέρασα απ' την αυλή της, φωτογράφισα βιαστικά τα λουλούδια και τα γατάκια της και έφυγα. Εκείνη μου έκανε έκπληξη και ήρθε στη γιορτή με τα δώρα της, για να με καμαρώσει!
Μεγάλη η συγκίνηση παιδιά! Γενικώς!



Μετά την φωτογράφηση ελευθέρωσα την πεταλούδα, γιατί οι πεταλούδες είναι ψυχές...




Όσο για τον Γυναικείο Συνεταιρισμό επιφυλλάσομαι για πολλά ποστ στο μέλλον. Θα τον επισκεφθώ, θα τον φωτογραφίσω, θα μάθω περισσότερα απ' τις γυναίκες και θα σας τα πω.
Ανυπομονώ να δω από κοντά πιο δωμάτιο του αρχοντικού ονόμασαν κυκλάμινο, γιατί εκεί μπαινόβγαινα όταν ήμουνα παιδί και σ' αυτό το αρχοντικό έχω πολλές αναμνήσεις.
Θερμά συγχαρητήρια στις δυναμικές γυναίκες της Ζαγοράς!
Αρχοντικό Δρακόπουλου
Ο ξενώνας λειτουργεί όλο τον χρόνο.
5 δωμάτια:
το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα και το όνομα ενός λουλουδιού!
Ορτανσία, Κυκλάμινο, Γαρδένια, Τριαντάφυλλο και Αχιλλεία!
Τηλέφωνο Συνεταιρισμού: 24260 - 23566,23460


Γενικώς, επιφυλλάσομαι για το χωριό μου...
Να είμαστε καλά και να μπορέσω να πάω για λίγο πιο πολύ!
Μου λείπει...
Πάντα μου έλλειπε!