Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Ακριβές στιγμές







Κυκλοφόρησε η Τριμηνιαία Περιοδική Έκδοση του Δήμου Βόλου

έν Βόλω

και έχει μεγάλο αφιέρωμα στη

«Σκάλα του Μιλάνου»

που έριξε αυλαία μετά από 120 χρόνια

Έχει δώρο ένα cd
Ακριβές στιγμές: Κάρολος και Νίκος Μιλάνος
Μοναδική ηχογράφηση στη «Σκάλα του Μιλάνου» από Βόλο το 1985 και το 1999

Είναι ένα συλλεκτικό τεύχος που κανένας Βολιώτης δεν πρέπει να χάσει.

Διανομή
«Θεσσαλικές Εκδόσεις Α.Ε.»
Α΄ ΒΙ. ΠΕ. ΒΟΛΟΥ Τηλ. 24210 95751-3

*******************
Ακριβές στιγμές και της δικής μου ζωής μου θύμησε αυτή η έκδοση και το cd της.
Ήταν εποχή του '80 που πηγαίναμε ερωτευμένοι με τον άντρα μου και τραγουδούσαμε μαζί τους, όπως και όλος ο κόσμος άλλωστε!
Θυμάμαι που χτυπούσαμε τα κουταλάκια πάνω στα τραπέζια στους ρυθμούς των τραγουδιών.
Και με κοίταζε ο άντρας μου στα μάτια και τραγουδούσε:
"... και μού 'ρχεται μα το Θεό στη μάννα της να πάω!"
και τελικά ήρθε!
Αχ! ρε εν Βόλω τι μου θύμησες!
Συγχαρητήρια στον Δήμο Βόλου!